Nagrody dla Rekrutów i nie tylko

SH8IX7t.png

W końcu pojawiła się lista spodziewanych nagród za grę Rekrutami Delta. Oczywiście, jak zawsze użyto formułki „subject to change at any time”, ale pewnie wiele z nich pozostanie.
 
A lista prezentuje się następująco (zadanie – nagroda dla Rekruta – nagroda na konto1):

 

  • Ukończenie tutoriala - Trait (działa tylko podczas Delta Recruitment Event): zdobywanie rudy dilitu za każdego pokonanego NPC (dotyczy również członków drużyny) – brak nagrody na całe konto
  • Osiągniecie poziomu 10 - Ekwipunek Mk IV Very Rare2 - 10 dowolnych Reputation Mark
  • Osiągniecie poziomu 20 - Ekwipunek Mk VI Very Rare2 - 35 dowolnych Reputation Mark
  • Osiągniecie poziomu 30 - Ekwipunek Mk VIII Very Rare2 - 100 dowolnych Reputation Mark
  • Osiągniecie poziomu 40 - Ekwipunek Mk X Very Rare2 - 200 dowolnych Reputation Mark
  • Osiągniecie poziomu 50 - Reputation Jump-Start Pack (poniżej) - 500 dowolnych Reputation Mark
    • 250 każdego typu Reputation Mark
    • 2x Delta Vanguard Tech Upgrades
    • 500,000 Energy Credits
    • 525,000 Expertise
    • 10,000 Reputation-Only Dilithium3
  • ​Osiągnięcie poziomu 1 w dowolnej szkole R&D - 5 losowych Doff’ów specjalistów od R&D oraz „Gumarre” – specjalista do wykonania setu Aegis - Materiały do craftingu odpowiadające zawartości 2 paczek R&D z C-Store (bez katalizatorów) oraz Small R&D XP Bonus Pool
  • Osiągnięcie poziomu 5 w dowolnej szkole R&D - Podniesienie wybranej szkoły R&D do poziomu 10 - Materiały do craftingu odpowiadające zawartości 5 paczek R&D z C-Store (bez katalizatorów) oraz Large R&D XP Bonus Pool
  • Ukończenie Episode Arc – 100 Fleet Marks, 1000 Dilithium Ore, 500,000 Energy Credits - 100 Fleet Marks, 1000 Dilithium Ore
  • Ukończenie połowy wszystkich Storyline Episodes - Starship Trait: „Improved Temporal Insight” pozwalający na 4 sekundową niewrażliwość na obrażenia (raz na 45 s) podczas aktywacji umiejętności naprawy kadłuba (nagroda zarówno dla Rekruta jak i pozostałych postaci na koncie)
  • Ukończenie wszystkich Storyline Episodes (do początku Sfery Dyson’a) - Starship Trait: „Improved Temporal Insight”pozwalający na 4 sekundową niewrażliwość na obrażenia (raz na 45 s) podczas aktywacji umiejętności naprawy kadłuba oraz Photonic Engineering Bridge Officer Candidate (pełna możliwość customizacji). Obie nagrody dostępne zarówno dla Rekruta jak i pozostałych postaci na koncie
  • Dołącz do floty (wymagany poziom 30) - 500 Fleet Marks, 50,000 Fleet-Only Dilithium3, 100 każdego rodzaju Holding Commodity (Spire, Mine, Embassy) - 50 Fleet Marks, 5,000 Fleet-Only Dilithium3
  • Zebranie wszystkich informacji o Iconianach - Ground Device: „Paradox Corrector” Team-Wide Heal + Rez. Może być użyte, gdy postać jest martwa, 10min CD (nagroda dla wszystkich)
  • Zebranie całej technologii Iconian - Space Device: „Temporal Negotiator” natychmiastowe obniżenie CD BOFF o 50%, 5min CD (nagroda dla wszystkich)
  • 1 dla wszystkich postaci, dostępne u Agentów Temporalnych

    2 jeden zestaw z poniższej listy (ekwipunek jest bount-to-character i ma wartość 0 EC)
    3 Fleet-Only Dilithium oraz Reputation-Only Dilithium – są czymś w rodzaju vouchera na dilit do wykorzystania na specyficzny cel (projekt flotowy czy reputacja). Nie można ich wymienić na ZEN.

     

    Zestawy ekwipunku

    • Ground Equipment – paczka zawierająca:
      • Assault Rifle Ground Weapon
      • Energy Resistance Body Armor
      • Personal Shield Generator
      • Odpowiedni do profesji kit + komplet
    • Space Equipment – paczka zawierająca:
      • Deflector Dish (ulepszenie podstawowych zdolności naukowych)
      • Impulse Engine (+Turn)
      • Covariant Shield (+Cap)
      • Warp lub Singularity Core
      • Torpedo(es) oraz Mine Launcher (FED/KDF = Photon, ROM = Plasma)
    • Space Consoles – paczka zawierająca:
      • Shield Capacity Science Consoles (+1 Particle Generator Console @ Lvl 40)
      • All Damage Resistance Engineering Consoles (+1 Turn Rate Console @ Lvl 40)
      • Energy Damage Tactical Consoles (FED = Phaser, KDF = Disruptor, ROM = Plasma)
      • Liczba konsol wzrasta wraz z każdym poziomem, za który przysługuje nagroda tak, aby wpełni wyposażyć kolejny okręt
    • Space Weapons – paczka zawierająca:
      • Beam Arrays, Dual Heavy Cannons, Turrets (FED = Phaser, KDF = Disruptor, ROM = Plasma)
      • Liczba broni wzrasta wraz z każdym poziomem, za który przysługuje nagroda tak, aby wpełni wyposażyć kolejny okręt

    Pozytywna jest informacja, iż Rekrut nie musi wykonać wszystkich powyższych zadań w okresie eventu, aby cieszyć się nagrodami. Oczywiście, nagrody na konto są odblokowywane tylko raz, ale pozostałe mogą być gromadzone przez każdego Rekruta i ewentualnie przekazane innej postaci.
     
    To czekamy do czwartku i będzie się działo 🙂